السبت، 2 مايو 2009

أتمنيت

أتمنيت ألمس قلبك
اتمنيت امحى حزنك
عشت أمنى نفسى بقربك .
.
.
كنت بلاقى فى قربك طعم الدنيا
كنت بحس ان انا عندك كل الدنيا
كنت بحلم وبصدق حلم حلمته فى ثانيه.
.
.
كان نفسى احس بقربى منك
كان نفسى المس قلبك
مش يوم ما احس بقربك
ألاقيك بعتنى وبعت قلب حبك.
.
.
سألت نفسى كتير ليــــــــــــة؟؟!!
أتاريك واخد قرار بـــــــــــــــــيه
أنى يوم ما أحتاجك جنبــــــــــــى
ألاقيك بعت قلبى وأخــــترت بعدى .
.
.
مش كل مره هاجى على نفسى من ظلمك
المرادى أنا اللى قررت البعد عنــــــــــــك .
olivetree

14 أكيد أحب أعرف رأيك:

الحياه يقول...

بجد كلام جامد جدا
\\مش كل مره هاجى على نفسى من ظلمك
المرادى أنا اللى قررت البعد عنــــــــــــك\\

بس كلام جميل من انسانه اجمل ربنا يدمها عليكى هذه الموهبه

سلامى

OlivE يقول...

//بس كلام جميل من انسانه اجمل ربنا يدمها عليكى هذه الموهبه//

طيب بالله عليكى هرد اقول ايه بعد الكلام دا يعنى
والله انا مكسوفه ومش لاقيه رد
تسلمى يارب
ويارب يكون الكلام فعلا عجبك

eslam saad يقول...

//مش كل مره هاجى على نفسى من ظلمك
المرادى أنا اللى قررت البعد عنــــــــــــك //

روووووووووعة

ღ tota ღ يقول...

بجد كلام حلو اووووي
واحساسه روووعه
تسلمي ياقمرايه علي الكلام الجامد ده

Bola 7elmi يقول...

سألت نفسى كتير لية؟؟!!
أتاريك واخد قرار بــيه
أنى يوم ما أحتاجك جنبــى
ألاقيك بعت قلبى وأخــــترت بعدى







بك .. كان الوهم دربي
أنسيتني نفسي وزماني
عشت بعالم غير عالمي

بـ إختصار ,,
طلع آسي .. وأناني ,,





أسلوبك حلو اوووي .. وكلماتك جميله
إحساسك روووووووعه

!! a7mad sala7 !! يقول...

لالالالالالالالا

كل يوم اكتشف حاجة جديدة

دا ايه المواهب دى

روعه يا استاذه

ويا سلام يا دكتور قول كمان :)

OlivE يقول...

eslam saad
//روووووووووعة//
دا بس من ذوقك والله
حضرتك ردك منور البلوج.

OlivE يقول...

//بجد كلام حلو اووووي
واحساسه روووعه
تسلمي ياقمرايه علي الكلام الجامد ده//
ربنا يخليكى دا بس من ذوقك والله واحساسك العالى
حضرتك منوره البلوج بتاعى بردودك الجميله وتعليقاتك

OlivE يقول...

bola 7elmi
//أسلوبك حلو اوووي .. وكلماتك جميله
إحساسك روووووووعه//
شكرا اوى لذوقك وميرسى على الرد الجامد دا .
دا كان احساس حسيته وحبت اعبر عنه .
سلام

OlivE يقول...

a7mad sala7
//دا ايه المواهب دى

روعه يا استاذه

ويا سلام يا دكتور قول كمان :)//
مواهب ايه بس دا انا على قدى كدا لما حاجة بتيجى فى دماغى بكتبها والكلام بيطلع بالشكل دا ؟
وكمان انا ولا استاذه ولا دكتوره انا واحده عاديه جدا والله وكمان مواضيعى مش بتيجى حاجة فى مواضيعك
ميرسى على الكلام الجامد دا .

halaS demahoM يقول...

نعم القرار
خدنا ايه من الرجاله غير حلاقة الدقن

طالما تانيتي في التفكير وقررتي
اذا فنعم القرار

لا تعليق
موضوع شخصي

OlivE يقول...

//نعم القرار
خدنا ايه من الرجاله غير حلاقة الدقن//
ههههههههههههههه
انا بقول كدا برضوا.

//لا تعليق
موضوع شخصي//
بعيدا عن الموضوع شخصى ام عام يعنى
انا كتبت الكلام دا وحبيت انقله هنا على البلوج
مجرد فكره بتيجى وبتحس انك عايز تكتب كلام مرتب فيكون بالشكل دا الاهم من انه يكون شخصى ولا لا راي حضرتك فى صيغه الكلام دا اللى اقصده.
شكرا لمرورك.

halaS demahoM يقول...

شكلها قلبت بزعل
يلا نقول اللي عندنا والسلام

كلمة لا تعليق ... موضوع شخصي
انا اقصد هنا
انه الموضوع كويس وعندي تعليق عليه وشوية كلام كده بس الموضوع شخصي فقط يخص معاليكي يعني انا ماليش ان اتكلم
عشان كده قلت ده موضوعك
انا مين عشان اتدخل

مش عارف الترجمه بتوصل غلط ليه؟

وبلاش اكتر في الكلام عشان انا مش متأكد انه الترجمه هتوصل صح

تقبلي مرور محمد صلاح
س ل ا م ي

OlivE يقول...

//شكلها قلبت بزعل
يلا نقول اللي عندنا والسلام//
ولا زعل ولا حاجة ياباشمهندس...

// مش عارف الترجمه بتوصل غلط ليه؟//
لا مش بتوصل غلط ولا حاجة قصد حضرتك مفهوم .
وشكرا ردك مره تانيه


//انه الموضوع كويس وعندي تعليق عليه وشوية كلام كده بس الموضوع شخصي فقط يخص معاليكي يعني انا ماليش ان اتكلم
عشان كده قلت ده موضوعك//
حضرتك الموضوع مش مهم ان كان شخصى ولا لا انا دلوقتى بتكلم بصفه عامه على فكره سواء كان شخصى ولا لا فرد حضرتك انا متقبلاه وكمان الموضوع مش حكايه شخصى ولا غيره انا مجرد بكتب حاجة انا حستها وحسيت ان الكلام كويس ونقلته وبس .

تقبل ردى على حضرتك
ومفيش اى زعل يا باشمهندس

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner