الأحد، 8 نوفمبر 2009

WELCOME BACK TO ME :)


عدنااااااااااااااااا

والعود الحمد لله ماشى الحال

:D

اخباركم وحشتونى والله اوى

انا كنت مستخبيه شويه كدا

والحمد لله قررنا نرجع تانى

اسباب الاختفاء

مفيش

عادى

هى جت فى دماغى وعملتها

يمكن هو فى سبب واحد بس



بس الحمد لله اكتشفت انى

انا كنت مكبراها جوايا شويتين

بس الحمد لله





عارفه اخباركم ومتباعكم كويس طبعا

مواضيعكم كانت جميله وكنت برد عليكم

يلا اى خدمه







يمكن بكتب البوست دا علشان اغير

من مودى شويه

لان بصراحه حصلت شويه ظروف مش تمام

بس الحمد لله على كل حال

وكله مقدر ومكتوب

ولانى انا مش حابه اطول فى المود

دا لانه تعبنى اوى قولت ادخل وارخم

تانى عليكم بقى :p







وانا مبسوطه بوجودى وسطكم

حتى لو مش هكتب حاجة

مش مهم

بس كفايه اكون هنا

باسمى

اولفى ترى











كلمه اخيره

هى كلمه واحد لاكتر من شخصيه



الشخص الاول هقوله منك لله

الشخص التانى هقوله مش ندمانه انى بعدت

الشخص الثالث هقوله آسفه انى اتكلمت وحكيت

وعذرا أنى اسفه على الازعاج

الشخص الرابع هقوله ربنا يهديك يارب وترجع لنفسك تانى

الشخص الخامس هقوله حافظ على النعمه

اللى معاك ومطفرتش فيها واستخدم ذكائك

وحافظ عليها كويس

الشخص الخامس هقوله انا اسفه بس انت اللى بضطرنى لكد

معاك لانك مش بتفهمنى لما بتكلم ولا بتقدر كلامى معاك

الشخص السادس والسابع اقولهم عيب عليكوا 8 سنين معرفه

الشخص الثامن كان نفسى نفضل صحاب على طوووووووول

الشخص التاسع كان وحشنى كلامك فعلا والحمد لله جربته النهارده



بس كفايه كدا





تحياتى واشواقى

الى مدونتى والتدوين

الورده دى لاول تعليق

11 أكيد أحب أعرف رأيك:

morgana يقول...

ويلكمممممممممممم باك
ايوه كده ارجعي نوري بلوجك من جديد
وحشتينا:)

يارب المود يبقي تمام علي طول

morgana يقول...

/الورده دى لاول تعليق /
هيييييييييييييييييييييييه
ميرسي ع الورده:)

ღ tota ღ يقول...

ويلكم بااااااااك ياجميل

نورتي البلوجات كلها

وان شاء الله المود يبقي تمام التمام

علي فكره يامورجن
الورده دي لتاني تعليق :P :P

OlivE يقول...

morgana

//ويلكمممممممممممم باك//

thanxxxxxxxxxxxx :)
//
ايوه كده ارجعي نوري بلوجك من جديد
وحشتينا:)
//
بلوج دايما منور بيكم والله مش بيا انا هو كان مضلم بقاله فتره كدا
وانتو كمان وحشتونى والله

//
يارب المود يبقي تمام علي طول
//
يارب دعواتك يا مورجن علشان انتى عارفانى لما بحط فى دماغى :)



ومبروووووووووووك عليكى الورده
ومتغلاش عليكى ابدا اى خدمه


بس لوسمحتى حاسبى على الشاى اللى شربتيه قبل ما تمشى
متنسيش بقى
مش هيبقى شاى وورد كمان
:P
:P
:P

OlivE يقول...

ღ tota ღ
//
ويلكم بااااااااك ياجميل
//
thanxxxxx
عقبال ما اقولها ليكى علشان البلوج بتاعك انتى كمان يرجع

//
نورتي البلوجات كلها
//
دا بنورك يا قمرى والله

//
وان شاء الله المود يبقي تمام التمام
//
دعواتك يا توتا
وقولى يارب


//
علي فكره يامورجن
الورده دي لتاني تعليق
//
ياحبيبتى ليكى بوكيه عندى بس لما اشوفك من عيونى
وممكن اديكى بدل الورد حاجة تانيه ;)

!! a7mad sala7 !! يقول...

ويلكم باك :)

OlivE يقول...

!! a7mad sala7 !!
//
ويلكم باك :)
//

thanxxxxxxxx
:)

halaS demahoM يقول...

هو انا اسمي مكتوب

OlivE يقول...

juegth night
//
هو انا اسمي مكتوب
//

اممممممممممممممممم



لا مش مكتوب
:D

halaS demahoM يقول...

طاااااااااااااايب

OlivE يقول...

juegth night

:)

طوووووووووويب

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner