السبت، 29 أغسطس 2009

يا الله _8


بسم الله الرحمن الرحيم


6 أكيد أحب أعرف رأيك:

ShiMOo يقول...

اممممممممم كنت هرد على اخر بوست
بس لقيتك مش سامحه بكومنتات
قلت ارد هنا بقى وخلاص D:

عموما الف حمدلله على سلامة اخوكي
وربنا يحفظهولك يخليهولك يارب :)

صاحب رأى يقول...

كنت عايز بردو اسيب دعوه

ربنا يشفي اخوكى ويشفى جميع مرضى المسلمين

OlivE يقول...

ShiMOo
//اممممممممم كنت هرد على اخر بوست
بس لقيتك مش سامحه بكومنتات
قلت ارد هنا بقى وخلاص D://

انتى تشرفى وتردى فى اى مكان.

//عموما الف حمدلله على سلامة اخوكي
وربنا يحفظهولك يخليهولك يارب :)//

الله يسلمك يارب
متشكره اوى يا شيمو لاهتمامك وردك
وربنا يكرمك يارب على الدعوه الحلوه دى ربنا يبارك فيكى يارب ويكرمك فى حياتك ان شاء الله :)

OlivE يقول...

Heshmat

//كنت عايز بردو اسيب دعوه
ربنا يشفي اخوكى ويشفى جميع مرضى المسلمين//

اللهم امين يارب العالمين ربنا يشفى كل الناس ويطمن قلب كل حد تعبان

متشكره جدا للاهتمام والرد على البوست

جزاك على كل خير

OlivE يقول...

يارب تكونوا شفته الفيديو اللى انا حطاه دا ويارب يكون نفعكم واستفادتم منه

سلامى

OlivE يقول...

اعذرونى انى قفلت الردود فى الموضوع اللى بعده يمكن لانى محبتش اشغلكم بانكم تدخلوا وتردوا على الموضوع دا

شكرا اوى شيمو وHeshmat

سلامى

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner