الأحد، 5 يوليو 2009

صعبه اوى

بصراحه محتاجه اتكلم اوى ومفيش غير البلوج بتاعى هو اللى هيستحملنى اكيد

جوايا حاجات كتير مضيقانى ومش مضيقانى مضيقانى لانها مزعلانى من كل الناس والاقرب الناس ليا فى دنيتى ومش مزعلانى علشان مش جديده تحصل منهم فى حقى بس ساعات مش بقدر استحمل وببقى لازم اتكلم وبصراحه انا مش عايزه اتكلم مع حد انا عايزه اتكلم مع نفسى ...

بصراحه فى كام موقف كدا مضيقنى وتقريبا المواقف دا من صحابى اللى المفروض يكونوا صحابى بس ميوصلش الحال لكدا بجد حاجة تزعل انا عمرى ما قصرت فى حقهم وعمرى ما خبيت حاجة عنهم فى اللى عندى ولا فضلت نفسى عليهم فى حاجة بس للاسف كل الناس بقت تتعامل بمنطق هتدى كام علشان اعرف هديك انا كام هتفتكرنى كام مره علشان اعرف هفتكرك انا كام مره

مش عارفه اقول ايه والله مش عايزه اشتكى بس محتاجه انى بجد انسى المواقف دى واحاول اعيش من غير ما افكرفيها بس للاسف هفضل فكره كدا بس مش هغير من نفسى هفضل زى ما انا اللى هيحتاجنى هيلاقينى اول حد جنبه مهما حصل ومهما كان بس مفيش حد بيحب يحس ان الناس بيعاه ولا بتفكر فيه ولا فكرراه خالص كدا

ياريت الموضوع يجى على قد صحاب الجامعه وبس لا دا صحابى من 8 سنين بيعملوا نفس المواقف وبيقدروا يطنشوا كويس اوى اوى وكمان ينسوا ياااااااااااااااااااااااه الدنيا دى بقت وحشه اوى اوى بجد زمان كنت بزعل من نفسى واقول انا غلطانه انى قافله على نفسى ومش بعرف ناس كتير اكتشفت انى كنت فى نعمه حتى لو كنت تعبانه بس برضوا كانت نعمه وسبتها يارتنى ما فكرت فى لفظ الصداقه دا ابدا ولا اتمنيته ولا عشته مع حد هقولها بجد وبصوت عالى لنفسى كل واحد بيفكر فى نفسه وبس وبس ومحدش شايف حد ولا حاسس بحد
دا الموضوع ممكن يكون لدرجه انك بقيت تشحت السؤال من اقرب الناس ليك فى حياتك اه الدنيا بقت وحشه بس مش للدرجه يعنى
هقول ايه بس الحمد لله
وزى كل مره هسكت ومش هقول حاجة هضحك اهو :D واقول الحمد لله وربنا يعدى كل حاجة على خير باذنه ان شاء الله

مفيش غيرك هيستحملنى يا بلوجى
 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner