الخميس، 23 يوليو 2009

انا لو

أنا لو حبيبك .. مكنتش يوم تسيبنى
إزاى بتقول نصيبك وهان عليك تيبعنى
بتقولى الحنين .. طب فين الحنين؟؟!!
:?:بعد غيابك سنين .. بعد ماقلبك ظالمنى
تجرح قلبى أنا .. تأسى عليا أنـــا
قرب ليا شوف فعنيي هتعرف مين أنـــا
أنا لو حبيبك .. مكنتش يوم تسيبنى
إزاى بتقول نصيبك وهان عليك تيبعنى
بتقولى الحنين .. طب فين الحنين؟؟
بعد غيابك سنين .. بعد ماقلبك ظالمنى
شوف من كام سنه .. ضعت أنتا وأنــا
والى هيفضل بس مابينا ذكرى لجرحنا
أنا لو حبيبك .. مكنتش يوم تسيبنى
إزاى بتقول نصيبك وهان عليك تيبعنى
بتقولى الحنين .. طب فين الحنين ؟؟
بعد غيابك سنين .. بعد ماقلبك ظالمنى
محمد فؤاد
من اكتر الاغانى اللى بحبها لمحمد فؤاد وخاصا تصورها
رابط الاغنيه

سلام

8 أكيد أحب أعرف رأيك:

!! a7mad sala7 !! يقول...

:)

morgana يقول...

حلوه الاغنية
ميرسي يا جميل:)

OlivE يقول...

a7mad sala7

//:)//

:)

salam

OlivE يقول...

morgana

//حلوه الاغنية
ميرسي يا جميل:)//

الله يكرمك يارب ياريت تكون عجبتك انا بحب اسمعها جدا

العفو يا قمر اى خدمه
منوره

7oR@$ يقول...

كل واحد بيبقاله أغاني بيحبها وخاصة لما تكون ليها ذكريات لينا سواء حلوة أو وحشة
بتبقي الأغاني دي محفورة في الذاكرة والأغنية دي جميلة أووي كنت بسمعها أنا وأختي هههههههههههههه

سلامي ليكي

أحمد عنتر
حورس

OlivE يقول...

HORAS

اكيد كل واحد بيحب اغانى معينه وانا اكتر حاجة بتشدنى هى كلمات الاغنيه وبس علشان كدا بتعلق معايا الكلمات



شكرا على ردك اوى ومنور البلوج

سلام

ShiMOo يقول...

اغنيه قديمة بس من اجمل اغاني محمد فؤاد
انا عن نفسي بمووووووت فيها

OlivE يقول...

shimOo
فعلا انا كمان بحبها اوى

سلامى ليكى يا جميل

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner