الأحد، 20 سبتمبر 2009

:)

كل سنه وانتم طيبين
بجد شهر عدى بسرعه اوى اوى
ربنا يبارك لينا فى شهر رمضان ويبلغنا رمضان القادم
وابقو افتكروا اولفى برضوا لو ليا عمر
ان شاء الله هكون موجوده هنا
لو لا يبقى افتكرونى بقى
:)
كان شهر مختلف شويه عن السنين اللى فاتت
يمكن اكتر حاجة كانت مختلفه فيه هى البلوج ووجودى فيه
فى اول الشهر فكرت انى اعمل موضوع يومى بادعيه واذكار
كنوع من انواع التواصل ما بينا وخير لينا كلنا
مش لازم ابخل بالادعيه دى لنفسى وبس كان لازم افتكركم
لان انا مش بعتبر البلوج دا للتسليه وبكره اعتباره كدا
وكمان البلوج برضوا مش مجرد مكان انزل فى اى موضوع
وخلاص يبقى منتدى الكليه
موجود واهو يبقى شغال برضوا بس انا حبيت البلوج
عن اى حاجة ارتحت لما بدات اكتب فيه
يمكن قولت انى كنت بتمنى التواصل ما بينا
واللى عنده حاجة ميبخلش بيها
بس للاسف ملقتش دا ومكنتش بلاقى ردود خا لص
مكنتش بزعل طبعا لان دى حريه شخصيه
بس كنت بتمنى حاجة زى دى مش مجرد كلمه
جزاك الله خيرا وبس لا كنت بتمنى الاقى كلام
ومناقشات فى الاحاديث والادعيه طبعا بددون اى اعتراض دا
اللى بقصده بالضبط محدش يقدر يعترض طبعا
:)
يمكن اللى كنت بسال لنفسى دايما ليه بنلاقى نفسنا فى الكلام الكتير
اللى مش بيفيد بصراحه بشوف مواضيع كتير
ملهاش اى لازمه فى الوجود وبلاقى الردود 50 رد او اقل او اكتر
انا مش بقصد حاجة ربنا يبارك لكل واحد فى البلوج بتاعه
ههههههههههههههههههه اللهم لا حسد
والله مش عارفه ؟؟؟ بس نفسى اعرف ...
يلا حصل خير ...
:)

بس شهر كان جميل بروحانيته وربنا يتقبل منا جميع سائر الاعمال
ويارب تكونوا منستوش تدعوا ليا بظهر القلب ...
سلامى
انا عايزه المصروووووووووووووووووووووف


28 أكيد أحب أعرف رأيك:

7oR@$ يقول...

كلامك جميل أوووووووووي وفعلا عندك حق بس هي يمكن الفكرة في إن زي ما قولتي مفيش نقاش في الأحاديث والأدعية يعني أنت كاتبة دعاك أقصاها حقراة وأقول أمين مثلا لكن حتناقش في إيه هي الفكرة في كدة
لكن في المواضيع العادية باب المناقشة مفتوح
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وبعدين أسمها العيدية قال مصروف قال هههههههههههههههه
علي العموم خلاص ليكي عندي 25 قرش بحالهم هههههههههه أيديهم علي النوتة بقي

يلا سلامي ليكي

أحمد عنتر
حورس

OlivE يقول...

7oR@$
//وبعدين أسمها العيدية قال مصروف قال هههههههههههههههه//
مصروف العيد
يعنى مش فرقت كتير

25 قرش كويسين اوى طيب
ممكن تضرب فى اتنين وتشيل قرش دى ونخليها جنيه مصرى
يبقى خمسين جنيه مصرى لا غير كدا اكون راضيه جدا جدا


كل سنه وانت طيب
:)

7oR@$ يقول...

يا لهوي قلبي حموت 50 جنية أنا لاقي اكل دة انا بشحت أهئ اهئ أهئ معكيش نص جنية سلف

صاحب رأى يقول...

بس شهر كان جميل بروحانيته وربنا\\ يتقبل منا جميع سائر الاعمال
ويارب تكونوا منستوش تدعوا ليا بظهر القلب\\

اعتقد ان دى اهم وافضل نقطة فى الموضوع
مش شرط ان الردود تبقى كتير
لكن الاهم ان لما حد يقرأ الاحاديث والادعيه
انه يدعيلك عن ظهر قلب

بجد نورتينا بالاحاديث والايات على مدار شهر رمضان الكريم
ربنا يجازيكى خير

OlivE يقول...

7oR@$

//يا لهوي قلبي حموت 50 جنية//
هو كدا كتير ؟ :)

//أنا لاقي اكل دة انا بشحت//
هههههههههههههههههههه


//معكيش نص جنية سلف//
ما هو من العديه اللى هاخدها هديك اللى عايزه :)

OlivE يقول...

Heshmat

مش شرط ان الردود تبقى كتير//
لكن الاهم ان لما حد يقرأ الاحاديث والادعيه
انه يدعيلك عن ظهر قلب//

اكيد طبعا طبعا :)


بجد نورتينا بالاحاديث والايات على// مدار شهر رمضان الكريم//

متشكره جدا ليك وحضرتك كنت بتنورنى بردودك فى المواضيع دى :)

//ربنا يجازيكى خير//

وإياكم ان شاء الله

:)

عيد مبارك وسعيد ان شاء الله

7oR@$ يقول...

يلا مش خسارة فيكي أدي إلي انت عيزاة هههههههههه

http://www.pharaohegypt.com/50pound.jpg


بس هاتي النص جنية بقي وعد الحر دين عليه

OlivE يقول...

7oR@$
wooooooooooooooow

thanxxxxxxxxxxxx

متشكره اوى اوى

ها مين تانى ناوى يدينى مصروفى

وليكم هديه فى الطريق ان شاء الله

حاجة مختلفه عن كل مواضيعى

يلاااااااااااا
فين التشجيع بقى
:)

صاحب رأى يقول...

ههههههههههههههههه
(تصفيق حاد )

بنشجع اهو :)

7oR@$ يقول...

أنا مليش دعوة بالهدايا أنا عايز النص جنية بتاعي هههههههههههههه

halaS demahoM يقول...

كل سنه وحضرتك طيبه
وعيد سعيد

OlivE يقول...

Heshmat

//(تصفيق حاد )//

لالالالالالالالالا
انت فهمتنى غلط على فكره
انا عايزه المصروف :(

OlivE يقول...

7oR@$

//أنا مليش دعوة بالهدايا أنا عايز النص جنية بتاعي//

حاضر لما افك بقى :)

OlivE يقول...

Catch Me If You Can

//كل سنه وحضرتك طيبه
وعيد سعيد//
وحضرتك طيب وبالصحه والسلامه

بس هو العيد متاخر ليه كدا عندكم ولا دا فرق توقيت :)

halaS demahoM يقول...

ليه هو العيد عندم يوم واحد بس ولا ايه؟

OlivE يقول...

Catch Me If You Can

ليه هو العيد عندم يوم واحد بس ولا// ايه؟//

العيد مش بيتحس بيه الا اول يوم بس دا من رايى بعد كدا خلاص

صاحب رأى يقول...

يوم العيد مفيش حد بيقعد على النت
وبعدين انا بحب افهمك غلط
عشان كدا
(تصفيق حاد)
مره كمان
ههههههههههههه

OlivE يقول...

Heshmat

//يوم العيد مفيش حد بيقعد على النت/
لو النت مهم عند اى حد ممكن يدخل
والله دى وجه نظرى مفيش حاجة تيجى على حاجة حتى لو صعبت الامور اوى اوى يعنى
:)

معلش اصل انا مخى شرقاوى (قالب على صعيدى شويتين)


//وبعدين انا بحب افهمك غلط //

انا عايزه العديه :(

بس انا غلطانه انى نزلت البوست قبل ما اخد العديه الاول
النهارده اخر يوم فى ايام العيد




مين هيرجع فى رايه طيب
:)

صاحب رأى يقول...

هههههههههههههه
خلاص خلاص
عشان اهل المنصوره طيبين
هنعطيكى العيديه

يلا 100 جنيه اهى
http://www.twareekh.com/images/upload/aboutus/Section-C%20egyeptfarooq100pound1951.jpg

بس ياريت تقبليها

صاحب رأى يقول...

وعلى فكره لينا اصحاب من الشرقيه ومخهم حلو اوى

انتى كدا هتعيبى عليهم

OlivE يقول...

Heshmat

//عشان اهل المنصوره طيبين//
بصراحه
اه بس مش دايما طيبين
:)
ساعات كتير بيقلبوا جامد وبيعرفوا يطنشوا اوى


//بس ياريت تقبليها//

اقبل ايه بس
بعتلى ميه جنيه من 55 سنه فاتت
طيب اصحى مين من الاموات يصرفها دى طيب

ماشى مقبوله :)

طلعتوا بخله يا اهل المنصوره
خالص ثبتت الرؤيه


:)

كويس انك افتكرتنى بعمله راح عليها الزمن واتنست اصلا

OlivE يقول...

Heshmat

وعلى فكره لينا اصحاب من الشرقيه// ومخهم حلو اوى

//انتى كدا هتعيبى عليهم

:) لا حضرتك فهمتنى غلط تانى

هو في احلى من الدماغ الشرقويه القالبه على صعيدى دول احلى ناس وانا افخر انى منهم
محدش يقدر يقول اى حاجة

مقدرش اعيب فى اهلى وبلدى كلها مهما كان فيها



كلامى دا مش على عيب لا دا على حق

صاحب رأى يقول...

ههههههههههههههه
ال 100 جنيه دى تحفة اثرية
يعنى لو معاكى واحدة منها
هتبيعيها باضعاف اضعافها
يعنى اهل المنصوره مش بخلا
ولم تثبت الرؤية


ولا تزعلى رجعى ال 100 جنية بتاعتى
وخدى دى
http://upfiles.yallarab.com/files/9cbe762cff.jpg

OlivE يقول...

Heshmat

//لم تثبت الرؤية//
لا هى ثبتت خلاص



//ولا تزعلى رجعى ال 100 جنية بتاعتى//
لا لا ترد ولا تستبدل

انا هاخد الاتنين
:)

thanxxxx

صاحب رأى يقول...

ههههههههههههههههه
العفو دا واجب علينا

وحلال عليكى الاتنين

على فكره
احلى حاجه ان ردود الموضوع بقت عاليه اوى

يلا حققنا لك حلمك اهو
ههههههههههههههههه
مبرووووووووووووووووك

OlivE يقول...

Heshmat

//وحلال عليكى الاتنين//
thanxxxxxxxx


على فكره//
احلى حاجه ان ردود الموضوع بقت عاليه اوى //

مش باخد مصروفى ولا هو الموضوع بيعدى كدا بالساهل يعنى

واهم حاجة مكنش بضيقكم بكلامى :)


يلا حققنا لك حلمك اهو//
ههههههههههههههههه
مبرووووووووووووووووك//

حضرتك واى حد بيشرف البلوج بتاعى انا بفرح جدا جدا
مش لازم حتى بردود ولو وصلت الردود زيرو مش بزعل ابدا

وانا عمرى ما باخد بعدد الردود الكتير ابدا

:)

صاحب رأى يقول...

\\مش باخد مصروفى ولا هو الموضوع بيعدى كدا بالساهل يعنى

واهم حاجة مكنش بضيقكم بكلامى :)\\

طب الحمد لله ان العيديه على هيئه صور بقى
ههههههههههههههه

وكلامك طبعا مش بيضايقنا والا مش هندخل على المدونه اصلا

\\حضرتك واى حد بيشرف البلوج بتاعى \انا بفرح جدا جدا\

دا بس من ذوقك

OlivE يقول...

Heshmat

//طب الحمد لله ان العيديه على هيئه صور بقى//

اه
علشان انا رحيمه برضوا بالناس

برضوا ثبتت :)


وكلامك طبعا مش بيضايقنا والا مش// هندخل على المدونه اصلا//

الله يكرمك يا باشمهندس
دا بس من ذوقك والله

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner