الثلاثاء، 29 سبتمبر 2009

شويه كلام

بسم الله الرحمن الرحيم
امممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مش عارفه عايزه اكتب اى كلام وخلاص بقى
جوايا سؤال دايما اسأله لنفسى هو ليه كل حاجة بنتمنى تكون
موجوده فى دنيتنا نلاقيها فجاه اختفت لا
المشكله انه بتكون موجوده فعلا وقدامك
ولما تحتاجها اوى وتيجى تدور عليها هوووووووووب
والله ما عارفه دا بيبقى سحر دا ولا ايه بالظبط
وانا متاكده ان دا مش بيحصل معايا انا بس اكيد مع ناس كتير
طيب سؤال تانى ليه صحابك لما تكون بتحبهم اوى وعايزهم جنبك على طول
وتتمنى الرضا ليهم فعلا وبرضوا مفيش فايده لاحياة لمن بتنادى
هتقولوا ليا طنشى وكبرى
ماشى هكبر واطنش طيب وبعدين الحياه عمرها ما هيكون فيها اى حاجة حلوه وانت
عايش كدا مش شايف غير نفسك طول النهار رايح جاى مش شايف ولا سامع
غير صوت نفسك وصورتك وبس
طيب دا طبيعى يعنى ؟؟؟؟
.
.
.
.
طيب ليه يعنى اعز صحابك فجاه كدا يختفوا وتيجى
تدور ولا تسال عن الاسباب نو كومنت طيب ليه
والله ما عارفه وهموت واعرف واللى يجنن ايه بقى
انهم يختفوا فجاه طيب تعالى كدا دعبسى وشوفى ليه
تلاقى السبب
انها ارتبطت
يعنى ايه ارتبطت يعنى يا اما بتحب ومش فاضيه لحد
يا اتخطبت ودى بقى مش بتشوفها خالص
يا اما اتجوزت وتمشى تكلم نفسها فى الشارع
وياسلام بقى فى الاخر تطلع انت اللى مقصر
لا اله الا الله
طيب ما انا ياما قولت ياجماعه خدوا بالكم احنا كدا بنبعد عن بعض
اقل رد يتقالك يا ستى كل واحد حر بقى فى حياته والدنيا تلاهى يا اختى
ماشى يا سيدتى وهو انا قولت ليكى هقيدك جنبى
بس فين الصحوبيه بقى؟
طيب دى اقل حاجة لما تحصل مناسبه ظريفه انه او انها يتصل او تتصل يقولك مثلا
والله انا خطبت وعقبالك او انا اتخطبت وعقبالك
دا الواحد يفرح
لا دا زى ما يكون بيخافوا من الحسد علشان نسبه العنوسه ولا ايه مش فاهمه انا
وبصراحه بقالى كدا كام يوم بفكر فى حاجة كدا
بس لقتها هتبقى حاجة مريحه ليا
انى يوم ما افكر اصاحب حد او اعرف حد معرفه جامده
هختاره يكون زيى فى كل حاجة
يكون ملوش حد كدا وقاعد طول النهار يعد بقى النجوم ولا يشوف
العصافير اللى بتزأزأ دى هتبطل امتى
حتى لو صديقتى او خطيبى فى المستقبل ان شاء الله او
حد يدخل حياة اولفى لازم يكون زيى
لانى بصراحه مش حاسه انى متقبله الوضع كدا ابدا من اى حد
يعنى مش هقبل اصاحب واحده وتكون هى الوحيده اللى صدقتى
وهى تعرف مليون غيرى لانى مش عندى استعداد اعرف
مليون غيرها كفايه عليا اوى واحده واتنين بكتيره اوى
دول اللى اقدر اقول عليهم صحابى
يعنى
1=1
2=2
3=3
دى مش انانيه لا والله بس صعبه اوى لما تكون بتخاف على حد جدا
وبتعتبر يوم تجمعكم دا يوم عيد وهو ولا فى باله واقربها بقى
يعدى عليك العيد ميحاولش يقولك كل سنه وانت طيب
ولو سالت يبقى فى مليون عذر وحتى لو عندك انت ظروف منعاك
برضوا عادى يعنى مش فارقه معاهم ودايما يبقى فى ظروف ومشاكل
منعاهم يكلموك اشمعنا انت بالذات والله ما عارفه
بقت حاجة
بصراحه
لا تتطاق
انا طبعا مش هقول مواقف لانى مش ينفع اقول
بس والله انا مش بدعى على حد ولا شايفه نفسى
كل الناس بعيده عنى والكلام دا لا بس هما
شويه كلمتين لازم يتقالو مفيش غير البلوج
بتاعى حبيبى هو اللى هيستحملنى
.
.
.
.
.
.
.
.
هههههههههههههههههههههههههههههههه
انا عارفه
ان معظكم هيشد فى شعره لما يقرا الكلام دا
ومنعا للاحراج بقى
وبما ان الموضوع فى نظركم
وكالعاده نكد زى ما بيقول البعض
سوف
يتم غلق
الردود
ودمتم سالمين
ومن النكد مش قريبين
 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner