الاثنين، 28 سبتمبر 2009

كـان حلـــــــــــم

بحلم بهواك بقالى سنين
وفى غمضه عين الاقينى معاك
..
مجنونه وجنانى عجبك
وكان مالى قلبى بحبى ليك
..
أوعى تزعل ولا تغضب
لما تلاقينى ضعت من بين ايديك
..
كنت بين ايدك جوا حضنك جوا قلبك
بس ضعت بايدك قدام عينك
..
ضيعتنى من بين ايدك وانا كنت جنبك
مليه قلبك بحبى ليك
..
تسوى إيه لما احبك واناديك
ولما احتاجلك ولا ألاقيك
..
حبك اسرنى جرحك كسرنى
وظلمك بيفكرنى بيك
..
اوعى تزعل ولا تغضب
لما تلاقينى ضعت من بين ايدك
>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<
OlIvE TrEe
sh5abeet
6/2008

4 أكيد أحب أعرف رأيك:

morgana يقول...

طب والله شخابيطك جامده وتنفع تتغني
لو كنت بتاعت اغاني كنت انتجتها من الصبح

صاحب رأى يقول...

الموضوع دا خلانى عايز اقول حاجه واحده بس

كل واحد من الطرفين وقت انفصالهم بيقول انت السبب
بس مين الصح الله اعلم

فى تقدم كمان وكمان

OlivE يقول...

morgana
طيب ما ايدى على كتفك يا جميل
يلا نعمل حاجة كدا نتشارك فيها
:)

دا بس من ذوقك والله يا مورجن






بصراحه هى مش عجبانى
:(

OlivE يقول...

صاحب رأى
//
الموضوع دا خلانى عايز اقول حاجه واحده بس
//

اتفضل قول


كل واحد من الطرفين وقت انفصالهم// بيقول انت السبب
بس مين الصح الله اعلم//

بيتهيالى كدا لانه بيبقى شايف انه هو بيحب التانى اوى ومش ممكن يغلط فيه مع العلم انه غلطان
ويمكن لان مفيش صدق ما بينهم
حاجات كتير ممكن نفترضها بس الصح ايه
الله اعلى واعلم
وكل اللى نقدر نقوله انه بيكون نصيب اولا واخير والله



//فى تقدم كمان وكمان//
ثانكس تووووووو ماتش
:)

 
شخابيـــــــــــــــــــط زيتونة © 2008. Template Design By: SkinCorner